בחירת סידור פרחים המתאים לעסק

בעיה של עסקים רבים היא שהם פשוט נראים אותו דבר. מעבר למוצר אותו אתם מוכרים, מה שגורם ללקוחות להגיע הם העיצוב, המשיכה בעין, הצבעים, או בקיצור, הייחודיות. כשנכנסים לעסק שמדר רוגע, שמשדר ניקיון והרמוניה, העסק נראה טוב והאנשים ייכנסו לראות. אחד הדברים שיכולים להפוך את העסק שלכם למיוחד הוא סידור פרחים ייחודי שיוסיף שמחה וצבעים לחלל כולו. הכוונה לשילובם ועיצובם בתוך התפאורה. סידור זה יכול להיות מחויט עם חוט או מודבק. ניתן גם להניח פרחים על הרצפה או על השולחנות או לתלות אותם מהתקרה כדי לתת את המראה המבוקש.

לפי מה נבחר את סידור הפרחים

  • תלוי מאוד לאיזה מטרה ישמשו הפרחים ואת מה אנחנו מנסים לעצב. כמובן שאם נעצב חתונה נשלב יותר מהם, בעיקר בגוונים בהירים שיתאימו לשמלת הכלה כמו לבן או ורוד. מדוב באירוע חגיגי מאוד ולכן הסידור יהיה מעט יותר 'מוגזם'. כשמדובר במסעדה, לארגן אותם בשולחנות או באגרטלים לאורך הדלפק ישתלבו היטב. כמו כן, כל כניסה תהיה מרשימה יותר עם פרחים.
  • ,שמשדר אהבה או סידור שמדגיש שהמקום חדש ונחנך זה עתה.
  • צריך להקפיד על הגודל של כל פרח ואיך הוא בא בשילוב עם שאר הפרחים. הקומבינציות בין הפרחים חשובה מאוד לסידור בריא ויפה.
  • לכל אדם ללא טעם בפרחים או שאיננו אנין טעם בעיצוב, כדאי לשמוע לעצות המוכרים במשתלת הפרחים או חנות הפרחים ולבקש סיוע בסידורם. אפשר להסביר את מטרת הסידור, לתת מבט אישי, לבקש צבעים אהובים או כל בקשה מיוחדת אחרת.

שילוב זרי פרחים בדקורציה

התחשבו בעונות השנה

אמנם ישנם סידורים למאורעות חד פעמיים כמו חתונה או חניכה של עסק חדש, אל כשמדובר על שילוב פרחים בדקורציה כמו למשל באגרטלים על השולחנות או פרחים בכניסה למסעדה, כדאי לשלב כאלה שפורחים בעונה הנוכחית כיוון שכך הם גם יחזיקו מעמד זמן רב יותר לפני שינבלו וגם יהיו זולים יותר מקבוצת הפרחים שצומחת בעונה השנייה. ישנם פרחי קיץ ופרחי חורף וזהו קריטריון שצריך לקחת בחשבון בקביעת סידור.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s